събота, 25 октомври 2008 г.

Ники от My Agency


Николай Пиронков е изпълнителен директор в модна агенция My Agency. Има добри познания в играждането на добра политика в дадена агенция за модели от опита му, натрупан във Визаж и Уеб Моделс. Повече за Ники може да научите от написаното по-долу.




1. Как реши да отвориш врата на живота си за модния свят?
-Oпределено света на модата ми е харесвал винаги,красивите хора,различни и интересни дрехи,светлини...Съвсем случайно , все пак,попаднах и аз в този различен и интересен свят.Но както се казва,нищо случайно няма,явно така е трябвало да стане,а на мен определено ми харесва.

2.От кога се занимаваш с мода и какво е било началото за теб (т.е. каква е била началната ти позиция, а тази преди My-Agency) ?
- С мода се занимавам от 10 години почти,в началото като модел,в различни агенции,но и за кратко,след което ръководих учебни цетрове в агенциите,за които работих,като контактувах и с клиенти,относно ангажименти за моделите

3.Част от екипа на модна агенция си. (My-Agency) Как протича денят ти?
-Аз работя всеки ден,макар и някои хора да си мислят,че работата ми едва ли не е лесно,но отстрани погледнато може би е така... С много жени наоколо,заведения,снимки... Но в действителност,работата ми на мениджър е доста напрегната и ангажираща,а и все пак всичките тези модели искат работа ,а аз трябва да им я намеря.Така че,какво да ти кажа,харесва ми това,че всеки мой работен ден е различен ,срещам нови и интересни хора,понякога денят ми е по динамичен,понякога по - спокоен...Но във всички случаи - интересен.

4.С какво друго освен с мода се занимаваш?
-Освен с мода се занимавам много активно със спорт и главно с футбол,играя в един полуаматьорски клуб.

5.Манекенка / модел и проститутка...Каква е границата?
-За тази тема са изписани тонове мастило,мисля че всеки може да си направи изводите за себе си.Аз се стремя да налагам модели в Бг,да им намирам модни ангажименти,макар и пазара в БГ да не е толкова голям.

Няма коментари:

Публикуване на коментар