сряда, 22 октомври 2008 г.

Ако се чудиш на къде да потеглиш в живота, следвай страстта, тя винаги ще те поведе по верния път!


Едно интервю с един човек. Един човек, който прави снимки. А снимите наистина си ги бива! ''Кой е Боби Решовски?- Това е много трудна задача''











1.Как се чувстваш зад обектива? Ти си Боби Решовски. Гордееш ли се с името си.За него ли работиш?
-Чувствам се страхотно и няма как да е друго след като хобито се превърне в професия. Гордея се мого с името си, но докато работя не мисля че работя за него. Гледам чрез моите снимки да радвам другите хора и труда ми да говори за името ми.


2.Имаш ли любим модел? (не е нужно да конкретизираш - отговора може да съдържа качества за предпочитан модел)
-Любим модел ми е този с, който сме като едно цяло, разбираме се перфектно докато работим и го правим с чувство, желание и професионализъм. Разбира се рядко се съчетават тези неща, но имам някои модели, с който опредлено работя с голямо удоволствие.


3.За кои издания снимаш най-често?
-Най-често снимам за Playboy, МАЧ Магазин и Телеграф, както и за някои модни агенции.


4.Фотограф? А какво правиш през свободното си време? Как разпускаш?
-Рядко имам свободно време, тъй като освен с фотография се занимавам и с дизайн и реклама, но много обичам да съм с приятели в по-затворена обстановка, като клубове или в домашна среда.


5. Всъщност... как реши да се занимваш с това (фотографията) ?
-Както казах по-горе в началото ми беше само хоби, но започнаха да идват професионални предложения за снимане и реших да се пробвам.


6.Кой е Боби Решовски (опиши се с три думи) ?
-Това е много трудна задача J, винаги съм смятал, че трябва другите да говорят за мен, затова се допитах до мой модел и приятел, да отговори на този въпрос вместо мен, цитирам:
„Когато започнах да си общувам с него разбрах, че е ужасно интелигентен човек, че е фотограф по природа, просто му е дар и обича работата си толкова много, за което му се възхищавам искрено. Решовски е от хората, които изпипват всичко до най-дребния детайл, за него всичко трябва да е перфектно, което го прави истински професионалист. Обичам да си говоря с него, да излизаме, да му споделям. Невероятен приятел, винаги е готов да помогне. Голям веселяк, много се шегува, често му се връзвам, но той си знае ,че не му се сърдя ;). Ужасно е креативен, усмихнат и лъчезарен, рядко нещо може да му развали настроението.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар