сряда, 1 април 2009 г.

Руслана Канева - ''Вярвам в доброто''



'' Роси е най-обикновено момиче, ученичка в 11-ти клас. Все същата преди и след конкурса...Единствената промяна е в ежедневието-повече дейности, свързани със снимки и интервюта. '' Така стартира разговора ни с една от трите финалистки от конкурса Мис България 2009.

1.Каква е детската ти мечта? А каква е мечтата на зрялото момиче в теб?
-Детската ми мечта беше да бъда певица. Сега нещото, което искам е да изградя добра кариера както и голямо семейство. За мен света е такъв, какъвто си го направиш да бъде! Ако си добър с хората, те ще са винаги с теб, ако ли не-губиш...

2.Носят ли със себе си риск голямата любов и големият успех?
-Любовта и успеха винаги носят риск. Важното е да знаеш какво искаш и как да го постигнеш! А щастието е навсякъде, около нас..Въпрос на време е да го откриеш!



3.Разкажи за твоето щастие-кое те прави щастлива...или кой?
-Когато хората, които обичам са щастливи, съм щастлива и аз самата. Ако не са щастливи, се опитвам по всякакъв начин да върна усмивката на лицата им отново.

4.Какви планове имаш за бъдещето си? Предстои ти кандидатстване следващата година?
-Плановете ми са да следвам в НАТФИЗ, а след това ще запиша и второ висше-право. Мисля да се занимавам и с моделство и конкурси занапред.

Миската споделя, че харесва тишината, спокойствието, синьото небе и синьото море и странно защо синьото е онзи цвят, който свързва до тук изброените елементи. '' Морето е като хората-през деня бушува, а нощите са сънливи и спокойни. Много е красиво и го обожавам'', споделя още Роси. Според нея човек трябва да прави, това което трябва, независимо от последиците! Освен бъдеща адвокатка и актриса, момичето умее да танцува, д пише различна литература и да се усмихва неустоимо! За модата в България коментира, че всеоще не е напълно развита, но скоро ще имаме подиуми като в Милано. ''Като цяло моделството е по-скоро хоби у нас, но това е, защото няма пазар в този бизнес, а агенциите са наистина много''



5.Какво е за теб короната?
-Короната е като купа-награда за положените труд и усилия. Всички искат да я имат, но не всеки може да я носи. Разбира се, аз съм изключително горда, че успях да сбъдна мечтата си и да стана победителка в най-претижния конкурс.

6.Коя известна личност искаш да бъде твой гръб?
-След конкурса, г-н Илия Царски ми помогна да стана рекламно лице. Ходим заедно по състезания и се подкрепяме взаимно.

7.Имаш ли мнение за новата Мис България?
-Да, имам-смятам, че е много добър човек. Мисля, че ще успее да докаже пред всички, че не са прави за прибързаните негативни оценки!



8.Определено ще бъде вълнуващо отново да разкажеш за числото 115:))
-115 кучета !!! Имаме имение за развъждане на кучета. Всякакви по ръст и порода! Аз съм най-щастливото момиче с толкова ного любимци!

9.На корица, на кое списание би искала да видиш лицето си?
-Vogue,Moda,Elle, Story :

10.Ако някой ти предостави цялата власт на България, какво би променила?
-Бих направила страната ни по-чиста, а хората-по-спокойни за живота си, по-щастливи. Вярвам, че всички можем да бъдем по-добри.

Няма коментари:

Публикуване на коментар