неделя, 15 март 2009 г.

Атанас Месечков- млад, чаровен, талантлив

Млад, чаровен и талантлив- второто име на Атанас Месечков. Занимва се от 15 години със спортни танци. Шампион на България по латиноамерикански танци за 2005 година. Четири пъти вицешампион на България. Полуфиналист на "Austria Open 2006 reising stars latin". Познат още и като модел на Expose Models, Наско се превърна в любимец на много млади девойки.


1.Кой даде старта ти в света на танците? А на модата?
-Голяма заслуга имат брат ми и две приятелки. Бях много малък, но ми се занимаваше с нещо и те ме насочиха. Бях малък, но се влюбих в преподавателката си по танци. Първоначално ходех заради нея в залата, но в един момент усетих как с времето съм научил много и съм се изградил като човек с принципи. Спорта е нещо, до което всеки трябва да се докосне. Относно модата- завърших специалност Мода на текстилното облекло. А сега се снимам, защото ми допада, а и не крия, че съм фотогеничен.

2.Каква е детсkата ти мечта и била ли е свързана със сегашните ти занимания?
-Когато бях малък пеех при Стефка Оникян, но гласът ми започна да се изменя с възрастта. Тогава тя ме посъветва да изчакам, преди да продължа. Мечтата ми е свързана с направата на песен и клип за нея.

3.Говориш и за любов? Да рaзбираме, че вярваш, че съществува? Открил ли си ти своята? И какви са плановете ти занапред, какво да очакваме от Атанас Месечков?
-Да, говоря за любов, защото вярвам в нея. Това е нещото, което според мен зарежда и крепи човеk. Кара го да се чувства щастлив, обичан...Занапред...Бъдещето винаги е било несигурно :) В момента интензивно изучавам италиански език, защото имам прдложения за Италия. Ако всичко е точно, лятото заминавам. Засега съм се отдал на участия, свързани с танцов театър и лекции, защото покрай Dancing Stars нямах толкова време.

4. Започнахме разговора с любов, ще продължим в същия дух :) Изпитваш ли обич към изкуството? Как би описал това чувство? Имаш ли мечтана фотосесия ?
-Да, изкуството за мен е нещо съкровено. Всичко, до което ме кара да се докосна е неописуема част от живота ми! Чрез изкуството правя живота на близките ми по-щастлив. Имам мечатана фотосесия: екзотична, на някой остров на фона на залеза на слънцето да се представи тялото ми, аз...Да се усети всеки полъх, който идва от снимката. Най-силни впечатления ми е направил фотографа Ивайло Станев. Личи си , че е истински професионалист, а снимките му са едни от най-запечатващите се.

5. А ти в каква област би определил себе си като професионалист?
-Спортните танци са моята страст. В това отношение бих се определил като професионалист. В модата все още съм начинаещ.

6.Разкажи ни интересен момент по време на твоя сесия :)
-Към всяка сесия се отнасям доста сериозно и самият аз съм сериозен...Интересен момент...Може би, когато се срамувах да се снимам по бельо, но все пак снимките станаха добри и всички бяха доволни:))

7.( срам ли хаха? :) ) Като говорим за мода, да попитам :P В хода си е един наистина значим за България моден конкурс, а именно Мис България 2009. Имаш ли фаворитка сред участничките?
-Запознат съм с конкурса. Фаворитка ми е Надежда Ламбрева. Притежава наистина запомнящи се черти. Агитирам също и за Полина Гергушава.

8.Красотата не винаги побеждава..Побеждава волята на парите в повечето случаи. Би ли участвал в конкурс..Мистър България, сигурна съм, че много млади девойки биха гласували с глас и сърце за теб? Всъщност, като стана дума за девойки, имаш ли фенки ,които да те притесняват и денем и нощем, или си свикнал вече ;)
-Да,така е. Парите надделяват в повечето случаи. Бих участвал в конкурс Мистър България, но това ще се случи едва, когато се почувствам готов за предприемането на тази крачка. Момичета има, да...Някои харесват външността, а други начина на танцуване. Не се оплаквам за сега:))
Едно момче, което знае пътя си в живота- нагоре сред звездите. Като говорим за звезди, Наско обича да гледа синьото небе и да размишлява за нещата от живота, но това се случва рядко, поради ограниченото време, с което разполага: '' Искам хората да знаят, че всичко което съм постигнал до тук, е градено с годините върху основите на много усилия и труд...

Няма коментари:

Публикуване на коментар