понеделник, 23 февруари 2009 г.

Таня Константинова...едно ''по-горещо'' изкушение !

Таня е едно момиче, което обича да се радва на живота си докато е на работа и танцува или се снима ''Забавлявам се лятото на плажа, докато карам джет'', коментира...Харесват й ''по-горещите'' забваления:) А тя самата представлява едно ''по-горещо'' изкушение, но не само пред обектива...Любимите й цветове са жьлт и лилав- ''Защото най-точно отговарят на лъчезарната ми същност''.

1. Как стартира в света на модата?Кой даде началото ти?
-Стартирах с участието си в актов пленер „Бодиграфия”-2007 и спечелих наградата за модел.

2.За какво мечтаеш най-често?
-. За повече красиви мигове и за повече доброта и усмивки в този озлобен и завистлив свят, който ни заобикаля.

3.Интересна случка по време на сесия...
- Веднъж трябваше да изглеждам много депресирана и отчаяна и да се свличам по стената в банята, със слушалката на душа в ръка...и толкова се вживях в ролята,че ми потече кръв от носа...

4.Мечтана сесия (фотограф, сюжет)
- Мечтая да снимам под вода....

5.Модни изяви (изброй няколко )
-Pеклама на бельо и бански, реклама на балнеохотел „Поморие”, снимки в сп. FHM, във вестник „Телеграф”, „Експрес”, „Меридиан мач”, сп. „Тема:Спорт”.... Участие в конкурса за най-секси дупе на „Sloggi” и спечелено второ място…. Спечелена награда за най-хубава усмивка на „Aquafresh” и др.

6.Какво е да си модел в България?
-За съжаление нищо особено,от гледна точка на заплащането и отношението към моделите...много хора в България са с изкривена представа, за тях тацьорка и модел е равностойно на лесно момиче или проститутка, но съм сигурна,че има момичета, които са достойни да променят това мислене и едно от тези момичета съм аз.

7.Каква е разликата между любовта към модата и любовта към моделите?
-Любовта към модата и любовта към моделите са две различни измерения на любовта към красивото.

8.Модел или проститутка и защо? Ккава е границата,имала ли си подобни предложения?
-Разликата между модел и проститутка е огромна,но границата е много тънка, защото едно момиче лесно би могло да се поддаде на изкушението да печели много повече отколкото като модел, но именно тук си проличава кое момиче е личност с достоинство и морални ценности и кое просто иска да печели пари и известност по лесния начин. Всяко момиче избира до къде да стигне и дали да прекрачи тази граница. Аз лично съм издигнала доста висока стена между двете и никога не прекрачвам границата! Имала съм подобни предложения, но съм отказвала с достойнство!

Няма коментари:

Публикуване на коментар