понеделник, 23 февруари 2009 г.

Кукленският свят на една Ева



Ева Славова е модел и бъдещ моделиер. Розовият цвят свързва с щастието, кукленската красота и себе си.В момента работи на едно интересно място, свързано с комуникация с много и различни хора.Управитл е и на бутиков магазин на бул. Витоша.Описва се като ''амбицирана брюнетка, харизматична и уверена'' Нещо повече за нея тук и сега.


1.Ева, разкажи ни за себе си?
-Името ми е Ева Искренова Славова...Занимавам се с доста неща, уверена в себе си в момента се стремя към дълбините на модната индустрия.


2.Казваш, че си уверена в себе си...Уверена за какво? Какви са бъдещите ти планове?
-Аз съм на 20г. Хилядите врати на живота са пред мен.Хилядите пътища-също. Искам да пробия в модния бизнес. Да направя името си известно. Може да сгреша, но имам цел и ще рискувам, защото чувствам, че така трябва.

3.Като каква искаш да се усъвършeнстваш? Модата има различни измерения-дизайнер или модел...
-И двете са ми в кръвта. Когато бях малка сама шиех дрехите на куклите си, дори за собствения си бал роклята е по мой дизайн. Още пазя кукленските тоалети от чиста сантименталност. Когато реших сама да скроя роклята за бала си, бях много притеснена, защото всички останали правеха своите дрехи по поръчка, а аз се заех с мисията два дена преди събитието:) В интерес на истината всичко беше супер.На бала си се различавах в добрия смисъл.Не съм дизайнер, но повечето хора около мен смятат че уча това заради усета да изпипвам нещата добре. Смятм, че повече ме влече видът на онова момиче тип ''кукла'', носещо красиви дрехи.Чувствам се родена да бъда модел.


4.А какво за теб е куклата с дрехи? Кукла с дрехи-смята се, че да си фотомодел, означава да си закачалка, манекенка... :) Просто образ, чието тяло се използва за даден кадър и след няколко месеца отпада от бранша, също както колекциите на дизайнерите.
-Един истински модел никога не отпада от бранша.Той е лицето на една дреха, а не на всички. Дава живот на дрехата. Представя я така, че да бъде интересна и желана за носене.Моделът е лицето на модата. Колекциите се сменят, но моделите-не.

5.Работила ли си с агенции и в какво се изразяват твоите модни ангажименти?
-Започнах с Visages Models Group. Изкарах курсовете им за модели.Първите ми участия бяха ревюта на вечерни рокли.Наскоро заснех сесия за пилотния брой ново модно списание. Имала съм участия в нощни клубове, които се изразяваха в рекламна дейност.

6.Обвързана ли си...Тази професия често разбива личния жвот.
-Имам сериозен приятел. Важно е да се намери баланса в една връзка, за да бъде всичко наред. Радвам се, че той се опитва да ме разбира.

7.Разкажи нещо интересно, свързано с теб...а не с модата и теб:)
-Както във всяко семейство, така и в моето, имаше противоречия. Поради големият сблъсък на интереси и различия, бях принудена да се изнеса от вкъщи малко преди да навърша пълнолетие. Успях да се справя. Не съжалявам за нищо. В момента живея с приятелят си. Доволна съм от себе си, защото решението ми да започна всичко отначало и сама, ме направи по-силна :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар