сряда, 3 декември 2008 г.

Михаил Партовски

Мишо е едно момче на 21, което обича да се забавлява. Често поема ангажименти от модна агенция Визаж и често бива набелязван от момичетата, защото е '' харизматичен и красив'', а аз бих добавила и интересен като личност. Ето нещо повече за него като начало...

1. Михаил Партовски...Кое всъщност това момче (опиши се с три думи) .
-Самоуверен, харизматичен и красив

2. Разкажи нещо повече за себе си. С какво се занимаваш?
-В момента съм студент, трети курс история. През лятото работя в US. Обичам да пътува и да спортувам активно

3.Много са младите девоки, които биха искали хубаво момче като теб до себе си. Как реши да станеш модел? Кой те свърза с Visages?
-Благодаря за комплимента. Не съм решавал да стана модел.Това просто се случи.Приятели ме свързаха с Visages.Не се приемам като професионален модел,а по-скоро ми е хоби.

4.В каква област смяташ да се развиваш занапред и какви са твоите инатереси?
-Още не съм решил в каква област да се занимавам, но определено ме влече политиката

5.И един малко по-пикантен въпро- имаш ли си приятелка, или все още мясатото в сърето ти е празно?
-Сложен въпрос.Приятелки имам,но мястото в сърцето ми е свободно все още...

6.Разкажи някой интересен момент по време на сесия.
-Интересни моменти по време на сесия?! Само учене и секс (смее се)

7.За кои марки дрехи или бельо си имал ревюта?
-Различни дрехи, бельо...

Няма коментари:

Публикуване на коментар