четвъртък, 25 декември 2008 г.

Боряна Гошева: популярността е само фасада


Боряна Иванова Гошева е едно наистина интересно момиче с бъдеще като адвокатка, а защо не и като фотомодел. Учи право в СУ и работи като стажант във водеща адвокатска кантора. ''Това ми помага да се развивам и да навлизам в бъдещата си професия'', споделя Боряна.
''Модата и шоубизнеса са по-скоро хоби за мен''

1.Как започна да се занимаваш с мода?Кой отвори вратите ти за този свят?
- Мой приятел...Бях скептично настроена към българските агенции за модели, но исках да се занимавам с нещо красиво.Когато бях ученичка, едно лято работех като аниматор на Златни пясъци. Бях с една моя съученичка. Учехме с немска гимназия и това беше идеален начин да подобрим немския си език. Организирахме разлчини игри, екскурзии, шоупрограми за гостите от хотела.Тимът на аниматорите се състоеше все от млади хора от целият свят. Дори имаше и едно момче от Куба.Още тогава ми хареса този бизнес- забавно и креативно начало е висок професионализъм и дисциплина. Въпреки, че съм избрала друга сфера на реализация, бих казала, че това беше едно наистина полезно лято...

2.Смятам, че беше доста обективна с отговора си....Би ли ми казала кой от фотографите, с които си работила досега, харесваш най-много и защо?
-Петър Тодорински, защото изпипва нещата в детайли.


3.А при кои български фотографи би се снимала ,ако имаш тази възможност?
-Мими Николова.Виждала съм нейни снимки и ми допадат много. Николай Иванов-има оригинален стил на работа.

4.Добър избор. А за какво мечтаеш?
-Мечтая за добра кариера,разбира се.Искам да докажа, че българските жени сме не само красиви , но и умни и самостоятелни.

5.Хубаво е да общуваш с целеустремени хора! А с кои агенции работиш?
- Модел съм на агенция Evromodels , която наскоро празнува втория си рожден ден

6.Да,аз бях сред гостите и гледах с интерес програмата..Ревюто беше страхотно! Ти участва в конкурса за Снежна кралица....Какво мислиш за победителката и защо не успя според теб ти самата да заемеш тази позиция?
-Участвах с идеята, че отивам на ревю, а да представям различни облекла. Всяко едно момиче заслужава корона. Но нито една наистина интелигентна, красива и уверена в себе си жена,не се нуждае от нечие признание.


7.А искаш ли да си известна?
-Когато бях дете да съм ивестна беше мечта аз мен. Сега осъзнавам, че популярността е само фасада. По-важно е с какво си станал известен и най-вече дали използваш известността си за да помагаш за развитието и на други хора в областта. Да даваш добър пример.Това е отговорност и жертва.

8.А какво е мнението ти за синдиката на манекенките в България? Би ли дала освен мнение, а и съвет как биха могли да защитават правата си красивите момичета като манекенки или фотомодели.
-Това е чудесна инициатива.Необходимо е поне едно некорумпирано ръководство.Необходима е коректност между моделите. И не само-нужно е единство.


9.Хубаво ли пееш?
-Не мисля, че пеенето ми е от силните страни.Но когато го правя, е с удоволствие.

10.Щях да те попитам дали си се замисляла да станеш фолк певица...Например Андреа от модел-манекенка, е станала ..певица:)
-Е, не ! Няма (смее се)

11.Какво е хобито ти.?
-Обичам да пътувам.Обичам тенис на корт, да рисувам и пиша...театър...Обичам да ходя пеш и да се ровя в интернет...Като всеки млад човек ми харесва да излизам по клубове.

12.Интересно...И аз много обичам да пиша, дори смята да издавам книга в най-скоро време, но в момента важната си ти. Кажи ми сега : как стоят нещата в личен план...Обвързана ли си?
-Наистина ли?! Браво! Аз съм печелила литературни конкурси. имам грамоти у нас...Не съм срещнала мъжа на живота си...Но има време-нека първо бъда наясно с жената в мен.

13.Има ли нещо, което би искала да кажеш за себе си..Нещо, с което да се презентираш :) и което да е само за теб?
-Да владееш себе си, е най-голямата власт !

Няма коментари:

Публикуване на коментар