четвъртък, 25 декември 2008 г.

Таня Стоилова: упорита, с добро сърце и красиви очи

Тя е момиче, което мрази хората които парадират, а всъщност не са постигнали абсолютно нищо. ''Обичам да излизам там, където са моите приятели.'' споделя...Студентка е в СУ и учи география...И още-обича бейлис и е сладка и опасна като самото питие.Тя е Таня Стоилова-един красив фотомодел, дошъл направо от сцената на изкушението.


1.От колко време се занимаваш с мода?Кой отвори вратите ти към този свят и какви са били първите ти ангажименти?
-С мода се занимавам от 16 годишна. Човекът, който много ми помогна е Ивомир Пешев.Първите ми ангажименти са именно благодарение на него и на нашата съвместна работа.

2.С агенция ли работиш или си на самостоятелна практика?
-Не работя с агенции.

3.Получавала ли си ангажиметни, извън работата на модел от хора, които не правят разлика между модел и момиче на повикване? Как би реагирала в подобна ситуация?
-Да, един път бях попаднала в подобна ситуация и страшно много се уплаших.Обадих се на няколко приятела и те дойдоха да ме вземат.Иначе не знам какво щях да правя...


4.С какво се горедееш?
-Гордея се с това, което съм-упорита, с добро сърце и красиви

5.Каква е оснавната ти цел в живота?И каква според теб е формулата на успеха?
-Упоритост и желание за успех. Основната м ицел е да се реализирам в света на модата и икуството.

6.Смяташ ли, че интензивното правене на фотосесии е начинът, който би могъл да те издигне...
-Това е доста относително. Зависи с кого работиш и как те показва...Ако си представяна еднотипно, ще омръзнеш бързо.

7.Права си...Има момичета, които се показват непрекъснато и с това смятат себе си за звезди. Какво е мненето ти за подобни лица?
-Всеки решава с какво и по какъв начин да представи себе си пред аудиторията. Има едсна българска поговорка: ''Който се смее последен, се смее най-добре''

8.Какво е мнението ти за конкурсите за красота? Нагласени ли са...Или слуховете за това са само табу...
-Това е тема, която е ясна на всички.Не са само слухове, че конкурсите са нагласени, но дори и да го обсъждаме, не смятам, че ще постигнем нещо.

9..На всичко ли си готова, за да постигнеш желаното?
-НЕ, за разлика от онези момичета, които асоциират думата модел с момиче за удоволствие.

10.Знаеш ли, много си права в това отношение..Повечето момичета са способни на всичко. Дори да изтъргуват себе си.Като стана на въпрос за много момичета на едно място...Възможно ли е приятелство между манекенки?
-Аз лично съм много позитивен човек и вярвам, че все още има добро.Дори поечето ми причтели да казват, че живея в измислен свят.Аз наистина имам приятели, които се занимават с мода и се радвам искрено, когато някой от тях постигне нещо.

11. Има ли нещо , което би искала да кажеш за себе си, което да те рзкрие или презентира :)
-Хората, които ме познват знаят какъв човек съм. За останалите няма смисъл да си правя реклама.Може би някой ден и те ще ме опознаят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар