петък, 14 ноември 2008 г.

Цветна, Усмихната, Свежа, Буреносна...ТЯ Е ДИАНА ВЕЛИКОВА

Тя е модел на Пентхаус, БГ Плейбой, професионален модел от 12 години. Работи с много фирми, между които "ВВВ" (натурални сокове) - рекламно лице за година и половина; "Синхрон Инвест" - рекламно лице на уиски "Атлантик"; "Голдън Лейди"; MIG Group - рекламно лице на верига заведения; "ЛукОйл - рекламно лице за цял свят; "Пепси" - рекламно лице за Балканския полуостров. Взема участие в промоцията на филма"Астерикс и Обеликс срещу Цезар" в ролята на героинята на Летиция Каста - Парапфаналия.

През 1997 г. Прави първия в България бодиарт. От дълго време е рекламно лице на салона на Вени Игнатова, председател на Асоциацията на фризьорите в България. ТЯ никога няма да залезе , а ще изгрява всеки път, издигайки се все по-високо. Тя е Диана Великова- '', Усмихната, Свежа, Буреносна....'' и красива :)


1.Какво те подтикна да създадеш модна агенция?:)
-Като работих интензивно тази професия повече от 12 години, реших че е време да понамаля модните си изяви. Но тогава много хора от модните среди започнаха да ми повтарят, че ще бъде естествено продълвение на кариерата ми ако направя агенция. Прецених, че би било загуба на контакти и опит ако не ги предам на модели, които искат да се занимават с професията – Модел. Замислих се, че когато стартирах нямаше сериозен моден бизнес в България, нямаше и кой да ме представлява и насочва. Знам на мен самата колко ми е било трудно. Така се появи EXPOSE MODEL.


2.Как се чувстваш като Диана Великова?:)
-Интересен въпрос, но отговора не знам дали би бил интересен за читателите. Не обичам много да говоря за себе си, но нека да кажем така – чуствам се добре в собствената си кожа.


3.Как обичаш да се глезиш?:)
- Рядко ми остава такова време, за истинско типично женско глезене. Но за сметка на това работата ми доставя такова удоволствие и мога спокойно да кажа – това е моето удоволствие в живота!


4.Смяташ ли модния свят за свят на проститутки...има доста подобни изказвания:(
- Всеки бизнес има своята тъмна страна, но всеки сам преценява дали да избере по лесното, но да загуби достойнството си или да се бори и да спи спокоен.


5.Опиши се с 5 думи... :)
- Не правя компромиси със себе си, работата и близките си на никаква цена. Имам принципи, които следвам в живота си. Какво не ви трябва да знаете – как изглеждам когато съм ядосана. Какво не знаете – може би, че съм работохоличка и не обичам да говоря много за себе си. Или с 5 думи – Работохоличка, Цветна, Усмихната, Свежа, Буреносна.
И да не забравяме – за всякакви въпроси, за всичко с което можем да ви бъдем полезни за професията Модел – сме на линия www.exposemodel.com

Пожелаваме успех на Диана и агенцията й- EXPOSE MODELS

Няма коментари:

Публикуване на коментар