неделя, 9 ноември 2008 г.

Деница Стоянова- ''Мечтите са... моето ежедневие''


Имало едно време една приказка. Беше приказка, която се случи наистина...
Научете нещо повече за Деница Стоянова и за това какво е да си на подиума.


1.Как стана така, че започна да се занимаваш с мода?
-Как стана ли... Беше доста отдавна. Бях малка, а сестра ми посещаваше курсове за модели при Петър Генадиев. И от там се запалих. Последва курс на сестра ми във Визаж и съответно мой. Всичко започна тогава, мисля че съм била на около 13 години.От тогава постоянно мисля как ще изглеждам ако се снимам с това или най-просто казано постоянно се виждам в сесии, подиуми.

2.Какви са амбициите ти, свързани с тази среда на блясък?
-Амбиции много, възможностите ми са ограничени. В България има толкова красиви момичета и толкова различни... Трудно е, много е трудно, но аз съм упорита и амбициозна.

3.От коя агенция си?
-MY Аgency, макар че нямам подписан договор с тях.

4.Доволна ли си от хората, с които работиш?
-Доволна съм.

5.Какви титли си печелила?
-Печелила съм трето място на конкурса “SuperModel of Bulgaria 2007”. Гордея се със себе си.
6.Как поддържаш формата си?
-С шоколад. Шегувам се, макар и това да е вярно до някъде. Не мисля, че е трудно да поддържам тялото си в добра форма. Просто не пия газирани напитки, алкохол, не ям тестени изделия или много рядко. Фитнесът е задължителен.

7.Коя е любимата ти сесия?
-Любимата ми сесия е последната за списание GO guide и първата, заснета при Камен Вълканов.

8.Какво мислиш да работиш за напред?
-Мисля да се насоча към сферата на масмедиите, разбира се искам и да уча това след като завърша средното си образование.

9.Кой е твоят идол?Мечта? Сподели... :):):)
-Нямам идол, по-скоро има хора, на които се възхищавам. Диляна Попова е един български модел, на който много се радвам. Таня Илиева, Кристина Несторова, Ваня Билева, Кристина Милева, Силвия Димитрова – това са все български модели, които аз ужасно много харесвам и се надявам да постигна толкова колкото те, а защо не и повече!
Мечтите са... моето ежедневие. Аз постоянно мечтая. За всичко. Една малка мечтателка съм аз.

10.Какво е мнението ти за модния бизнес в България? В състояние на прогрес или спад е нивото?
-Според мен модният бизнес започва да се развива много добре у нас. Много велики брандове имат представителства вече в България, което осигурява повече и по-големи модни събития. Вече има страхотни модни агенции, които работят на световно ниво и изпращат моделите си да работят в Милано, Париж и т.н. Мисля, че в България има много талантливи модели, което ни прави една прекрасна дестинация за развитие на модния бизнес.

11.Имаш ли да кажеш още нещо?
-Искам да кажа нещо, спрямо мен – Очаквайте неочакваното!

Няма коментари:

Публикуване на коментар