събота, 25 октомври 2008 г.

Йоана Балабанова


Интересно...Йоана е модел от скоро, но това е само хоби. Нани (за приятелите) желае да се занимава с научно-изследователска дейност в сферата на молекулно -орбиталното моделиране на наноматерияли и нанотехнологии, психотропни вещества и мн други...
Макар и кратко, интервюто с нея наистина ме заинтригува.

1.Как реши да се занимаваш с мода...Или по-точно как се стигна до първата ти фотосесия?
-От скука и за развлечение.

2.С какво се занимаваш (ако учиш-какво,ако работиш-какво)
-Уча кампютърна химия в хф на СУ.

3. ''В България всички момичета, които са решили да бъдат скъпо платени проститутки, първо стават манекенки. Явно се е наложила тенденцията, че за да се продават по-скъпо, те трябва първо да са минали по пътя на модела.
Много се промениха нещата в българската мода. Много паднаха критериите.''


част от интервю с Ирина Папазова- как би изкоментирала :)

-Три пъти ура за смелото изказване на Ирина Папазова!


4.Купуват ли се короните в България? Как мислиш?
-Естествено,с пари и секс.това е моето наблюдение по въпроса от познатите ми от модния бранш.

5.До къде би стигнала в модните среди (каква е ганицата за теб)?
-Границата е до задоволяване на капризите ми и аз вече я достигнах.не искам корони,нито корици на луксозни списания-всичко при мен е на шега и така ми е добре.

6. Каква е мечтата ти?
-Да постигна световен мир чрез оръжия за масово унищожиние.

Няма коментари:

Публикуване на коментар