вторник, 31 март 2009 г.

Таня Танева- приказката продължава...



Тя е Таня Танева. Едно момиче от Стара Загора, което учи право в София. ''Мечтая да стана известна адвокатка и пред кантората ми да ме чака Ферарито ми'' коментира нашумялата брюнетка! Момиче като цвете, което обича цветята. Момиче, което спечели приза Кралица на красотата 2009г. Мечтае да бъде известна не само с красота, но и с интелект. ''Доста съм луда.Обичам да бъда с приятелите си и кученцето ми Чихуахуа''споделя Таня. Нещо повече за живота й може да прочетете в едно интервю, в което момичето разкри съкровени и интересни моменти от живота си. ''Зодия овен съм и непрестанно следвам мечтите си.''

1.Как реши да се занимаваш с мода?
-Когато бях малка, често се гримирах с гримовете на майка ми и взимах обувките й. Като цяло съм перфекционистка и имам леки естетически корекции, отправени към гърдите ми, защото преди не харесвах формата им. Обичам да се снимам. Кралица на красотата е втората ми титла. Печелила съм втора поиция на Miss Playmate 2008. Общо взето с течение на времето започнах едно добро и стабилно развитие в модния свят.



2.Важното е сама да се възприемаш, но щом спечели Кралица на краостата за 2009, значи че и останалите хора те харесват...Разкажи за титлата си-какво е да си новата Мис красота:))Какво е усещането?
-Винаги съм смятала, че съм красива. Когато другите оценят това качество и сложиш короната, чувсвтото е страхотно. Но смятам, че красотата е преходна и това не е най-важното в живота. Затова смятам, че не е редно да парадирам с красота, защото има и други по-важни качества...

3.Коя е Таня Танева?
-Сексапилна, много луда, инат...

4.Разкажи за любовта в живота ти?
-За любовта ми...Сложно е. Имах любов три години...Разделихме се и смятам, че причината беше прекалената ревност. Не харесвам да съм задушавана. Това убива всичко. В момента имам предопоставки за сериозна връзка, но в мен е останал страхът и смятам да изчакам.



5.Кои са най-интересните ти и престижни изяви като модел? Кои са твоите изяви в последно време?
-Plymate 2008, Qween of Beauty 2009, снимки а в.Труд, корица на Playoy за януари. Имам предложения за реклами и снимки в чужбина-Италия, Швейцария...

6.Защо тази година има 2 кралици на красотата?
-Този въпрос мисля, че трябва да бъде зададен на Г-жа Ирина Папазова.За мен пишат по вестниците. Аз съм кралицата,а за другото момиче нямам коментар.

7.Как се отрази на живота ти короната? Какво се промени?
-Пътищата преди и след победата са много по-важни от самата корона. Ангажиментите нарастват, а с тях свободното време се скъсява и отговорностите са неизбежни. Имам много предложения за работа като модел в чужбина и ще се отзова, за да представя България достойно!



8.Как гледат сега на теб приятелите ти? Има ли завистливи сред тях?
-Семейството и приятелите ми ме подкрепят много, за което съм им признателна. Относно завистниците- отговарям им с усмивка! Промяна в близките ми няма. За тях съм същата Таня.

9.Как реши да участваш на конкурса?
-Преди време майка ми ми разказа една случка, свързана с детството ми. Била съм много малко момиченце и баба ми ме е оставила за малко сама в кошарката ми. Когато се върнала, мен ме е нямало. Била съм излязла да рисувам с червилото на мама, както по стените, така и по себе си. От малка исках да се харесам на околните.

10.В добри отношения ли си с миналогодишната участничка, взела приза...?
-Четох нейно интервю, в което се е изказала доста грубо за мен. Помагала съм й много и не мога да я разбера. Слакда е, но има много да се учи. Трябва да подбира по-добре думите си пред хората.



11.Оичаш ли цветя?
-Обожавам! Искам да разкажа една случка...На 8-ми март бях сама и ми беше станало много тежко, защото дори и най-дребните неща преобръщат всичко в мен. Обадиха ми се няколко приятелки, за да излезнем по случй празника. Разказваха ми коя какъв букет е получила..Стана ми мъчно и се разплаках...В 10ч вечерта получих по куриер букет от приятеля ми, който не беше в София. Много се зарадвах, защото знаех, че е много надалеч и все пак е направил жеста специално заради мен...Междудругото обожавам червени рози! Кървавочервени!

12.Изрази мнение по въпроса за Мис България?
=Не и изглежда глупаво момиче. Не беше моя фаворитка. Харесвам Поли Гергушева. Тя беше моята фаворитка.



13.Романтична натура ли си?
-Аз съм романтична натура. Обичам спокойното море и падащите звезди...Колко е хубаво!

Колко е хубаво да си червена роза! Кралица на цветятя! Кралица и на красотата! 2009-Приказката продължава...

Няма коментари:

Публикуване на коментар