понеделник, 29 декември 2008 г.

Първолета Вълчева: имам чувството, че се превръщам в природно бедствие


Първолета Вълчева е една динамична личност, чиито ден протича по възможно най-интересен начин: ''Последно време се занимавам с ужасно много неща и денят ми е изпълнен с различни емоции. Като започна от сутрешната тренировка и стигна до вечерните забавления имам чувството, че се превръщам в природно бедствие'', споделя Лети. Амбициозна и малко мързелива понякога, както самата тя се описва, Лети се стреми да реализира едно от най-големите си желания, а именно да учи медицина в Австрия.
''Занимавам се още с мода и реклама по-сериозно от една година''. Още за Лети може да научите тук и сега.

1.За името си ли искаш да работиш?
-Не държа да работя за името си...Искам да работя почтено и хората да са коректни с мен. Желая и хонорарите в България да се завишат.

2.Как започна да се занимаваш с моделство? Детска мечта ли е било или живота те е отнесъл в модния свят?
-Преди около 2 години отидох в школата на Амалия Тинчева да гледам една моя приятелка и чесно казано да им се подигравам-не понасях тази професия, смятах я за долна и продажна, но след време започнах да работя за Амалия Тинчева и мисля, че тя успя да ме накара да повярвам в чистите отношения и красивото на този бранш, спрямо нейната агенция. Без нейната подкрепа аз нямаше да съм това което съм в момента.Разбира се има да вървя още много път и да уча за модата така нагледно лесно работеща се, но в същността й толкова болезнена и конкурентна.
3.Имаш ли мечтана сесия? Кой ще е фотографа...Къде ще е мястото...Каква ще е темата...
-Нямам мечти, спрямо тази насока. Разбира се няма да откажа да съм рекламно лице на някоя известна компания, но на този етап имам други по-реални мечти.

4. А как би описал твоят стил?
-Стилът ми...!? Зависи за какво. По скоро бих го описала небрежен. Важното е да се чувствам добре.

5.Кой е най-големият ти успех досега и каква е следващата стъпка?
-Уаствах в реклама на Райфайзен банк, след това ме избраха и за фото-реклама на уиски "clontarf'', чиято фотосесия засне световно известния фотограф Jamtul.


6.Какви са първите снимки, които направи?
-Ужасни..Не искам да си спомням даже за тях-не си бях махнала космите на ръцете,с лош грим и прическа. Срам и позор!


7.Кой места би искала да посетиш?
-Чудните храмове на изток-манастир"Гнездото на тигъра"-Бутан
Храмът Ват ронг хун в Тайланд
Прамбанан в Централна Ява
Райският храм в Пекин
Индия,Камбоджа,Египет.

8.Как поддържаш фигурата си?
-Живея на 13-ти етаж и неползвам асансьор, избягвам някои храни и правя много секс.

9.За какво мислиш най-често?
-Мисля за хората около мен, анализирам, съдя и възхвалявам. Всяка сутрин като се събудя мисля за грешките, допуснти от мен и най-правилния и безболезнен начин да ги поправя.

Повече за Първолета Вълчева ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар