събота, 29 ноември 2008 г.

Елена Стоилова




Още първият път, когато видях Елена и се запознахме, тя ми направи добро впечатление. Изключително спокоен и мил човек. Личеше си устремеността й. Ето какво сподели пред MODNA хубавата Елена Стоилова..


1.Коя е Елена Стоилова?
-Елена Стоилова е 21 годишно момиче, което мечтае след 5 години да проектира сгради. Любовта в живта и е конната езда. Обича да експериментира и да развива различни способности.

2.Как и кога реши да станеш модел/манекенка?
-Не съм го решила, то просто се случи. Преди 7 години ми предложиха да започна курс за модели и манекени. Неговата организаторка е запозна с фотографа Алексанъдр Нишков, а той от своя страна видя потенциала в мен и ме насочи, в коя свера на модния бизнес бих могла да имма най-успешна реализация

3.Кое е най-скорощното ти участие?
-Фотосесия за сипсание „Булка” есен-зима 2008

4.Какво най-много харесваш и не харесваш в теб ?
-Като всяка нормална жена има моменти, в които не харесвам някоя част от тялото си, но се старая бързо да получа резултати, които да ме задоволят. А до това какво харесвам най-много – очите. Странният им цявт кара много хора да приковават поглед в тях.

5.С какво искаш да те запомнят?
-Твърде съм малка, за да давам отговор на подобен въпрос. Надявам се един ден да заслужа хората да се удмихват когато се сещат за мен



6.Какви съвети би дала за добра фигура и красиви дамски форми ?
-За да си в добра форма трябва да правиш това, което ти доставя удоволствие. За мен това означава конна езда, плуване и кънки на лед. Не мога да си представя да прекарвам по 2 часа на ден във фитнеса.

7.С коя снимка би се описала или ти е любима?
-Нямам любима снимка. При заснемането на всяка съм се опитвала да вложа някаква специална емоция. Когато я видят хората да кажат не просто, хубава снимка, а да им повлияе по някакъв начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар