сряда, 20 май 2009 г.

''На най-красивият мъж жена му''



Добре дошли в света на мечтите. Всяка нощ е като приказка. ''Мислите ми до една са свързани с любовта'', казва днескашната героиня. ''Вярвам в Бог, в любовта и в себе си'', продължава. ''Уча култура и изкуство. Мечтая за всичко и се старая да осъществя мечтите си.'' и още ''Да, всъщност съм малко шантава'', усмихва се. Константина Маркова, или с други думи- на най-красивит мъж жена му :)

1.Кой отвори вратата в живота ти за модния свят?
-Сама се справих. От време на време надничам там, когато ми стане скучно.

2.Как се виждаш след 10 години?
-....предполагам ще бъда семейство със сегашния ми приятел-Иван. Ще работя нещо забавно и интересно. Нещо, което да изпълва живота ми с още по-голяма радост!

3.Идол?
-Нямам идол. Харевам себе си и живота си. Другите не са от значение.

4.Какво искаш от живота?
-Не искам просто ВСИЧКО от живота, искам много ПОВЕЧЕ от това!

5.Любоста е...
-Любовта е онова, което върти света, без значение дали е насочена към чове, работа, тя е силата, която поддържа живота. Аз обичам малко хора, но истински. Те ме изпълват със светлина сърцето ми.



6.Успехът е...
-Успехът е нещо много относително и субективно. Себе си смятам за успяла. Не говорим за материалното, а за душевното богатство. То е най-важно! ЗНам какво искам и как да го постигна

7.Рискът е...
-Рискът за мен е най-удобната възможност да спечеля в различните начинания.

8.С кои по-известни фотографи си снимала? Разкажи за интересен момент по време на сесия:)
-Снимала съм с едни от най-добрите фотографи в България. Все пак Playboy и FHM работят с професионалисти. Всичкото време, докато протича дадената е сесия мога да орпеделя като панаир, защото постоянно се впускам в спорове със стилисти, гримьори...:)

9.Как се отрази на живота ти наградата за 1во място в конкурса от 2007г?
-.След конкурса доста повече хора започнаха да проявяват интерес към мен като фотомодел. Не липсват ангажименти, но повечето отказвам.

10.Какво за теб е моделът в България?
-Нямам коментар. Да си фотомодел в БЪлгария е ''професия'' често свързвана със златотърсачните по нощните клубове. Не желая да бъда с подобен имидж.



11.Тъжна ли си или щастлива?Кое е нещото ,което те кара да се усмихваш най-често?
-Щастлива съм. Обичам себе си и мъжът до мен. Влюбена съм и това внася красота в живота ми. Той е всичко, което някога съм искала!

12.Коя си била и коя си сега..
-Преди бях по-студена и дръпната. Сега съм слънчев и отворен човек. Обичам хората и уважавам правото им на индивидуално мнение. Чувствам се добре като знам, че съм на най-красивият мъж жена му )важно е да се отбележи)

Няма коментари:

Публикуване на коментар