сряда, 1 април 2009 г.

Историята на една Мис



Тихо е... и в мен е тихо...
и във всеки, който засега не спи,
защото всеки гледа
как на другия тишината да развали!
Мрак е... и всички сме еднакви!
Всички сме различни,
но различни на нюанса мрачни...

На приказка-почивка Меланхолия и Мрака
обсъждат човешките душици голи!
Как толкова красиво-грозни
и толкова плачливо-смешни,
и нежно-груби и фамозни...
И как всичко що направят
осъзнават късно,че към себе си отправят
и всеки когото обидят или му завидят
после става така,че гледат да не видят...!

Така започва днешната история- с едно стихотворение на изключителната Поли Гергушева. Дали наистина нейният свят е тих и дали ''всички сме еднакви''

И туй са хората - еднакви!
Еднакви в нюанса на различни.
Еднакво "тъжни" - различно "мрачни",
при повечето двете думи са равнозначни.



Поли Гергушева и света на една Мис :) Тук и сега



1.Поли преди и след...Каква е промяната?
-Промяната ли...Ами почти няма такава. Същата съм си като цяло. Не ме е обсебила звездоманията,ако това е в основата на въпроса.

2.Създаде ли нови приятелства, докато протичаше конкурса?
-С Роси се чуваме често. Излизали сме няколко пъти заедно. С Елица и Надежда също контактувам. Но с Роси най-често се виждаме :)

3.Супер! Разбрахме, че готвиш вкусно...Кое е любимото ти ястие за приготвяне и а си похапваш? :)
-Мисля, че всички разбраха, че обичам да готвя мусака, а също така това е и сред любимите ми ястия. Иначе похапвам и всичко калорично. Никога не се ограничавам!



4.Имаш ли любов?
-Нямам любов от доста време, но имам добри приятели.

5.Разкажи за малкото шушенце:))
-Иключително малко и сладко същество на две седмици, което е новият ми домашен любимец:))) морско свинче е

6.Какви врати откри титлата за теб?
-Отвори пред мен най-желаната за ен среда, а именно света на журналистиката. Започнах стаж във вестник Стандарт. Също така и различен тип изяви...Вчера се снимах заедно с най-добрата ми приятелка Ники в предаването ''Карате на комедията'' Беше наистина весело:)))



7.Какви са мечтите ти?
-Мечтите аз наричам цели. Имам огромното желание да се интегрирам във вестника. Цел ми е да се представя добре на международния конкурс, свързан с титлата ми.

9.Какво е момента?
-Момента за мен е нещо неповторимо. Нещо незабравимо и променливо...

10.Има ли завистници сред близките ти?
-Не, всички те са уникални. Няма защо да завиждат.



11.Как реши да се явиш на Мис България?
-За първи път се явих, когато бях на 16 г. Тогава не ме допуснаха именно заради възрастта ми. Тази година всичко стана съвсем случайно. Разбрах за кастинга на конкурса от един приятел. Явих се повторно, като си мислех, че няма да ме одобрят заради късата ми коса, но...не познах!

13.Какво се слчуи след конкурса...час два.....как премина останалата част от нощта?
-Веднага след спирането на камерите, ни заобиколиха фотографи и започнаха с интервюта и снимки. Поздрави и букети цветя....Беше наистина вълнуващо. След това всички празнувахме в Sin City.

14.Kак се чувстваше на сутринта след партито?
-Единственото, за което мислех, беше как да се прибера, за да легна да си почина и за да се наспя, но още от ранното утро започнаха да ми звънят различни хора за интервюта. Нямах късмет!



Описва себе си като добродушна, жизнерадостна и целенасочена. Едно от нещата, в които вярва силно, е любовта. Предпочита смехът пред усмивката, защото както самата тя споделя: ''Смехът е истински, а усмивката понякога може да е подправена'' Едно момиче, което обича розовият цвят и е непоправима романтичка. Мислите й най-често са свързани с близките хора. Мечтае ''всичко да бъде наред'' Страхувам се да не загубя някой, който обичам.Страхувам се от смъртта и от грешните решения'', споделя.
Всичко ще бъде наред,Поли! Пожелаваме ти успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар