вторник, 6 януари 2009 г.

Минка Петрова и тайната на цветовете. Как хобито може да се превърне в професия...

Минка Петрова е
собственик на първото за град Пловдив Професионално и Учебно грим студио "Beauty Make up-M". Работи и във фирма "Олком" - като официален гримьор за България на козметичните марки "Lumeme" и "IsaDora". За себе си споделя, че
много обича природата. Харесва и морето и планината. А също така ''На море ходя два пъти в годината със семейството ми и приятели. На планина по често. Ходя на различни места. Най -често в Родопите, но обичам и Рила и Троянският балкан. Обичам да пътувам. Посещавам SPA хотели където може да се отпуснеш и релаксираш. Любимият ми цвят е лилавото.'' Минка е от онзи тип хора, които могат да нарекат себе си ''творец''. А творец не е само онзи, който сътворява красота, а и който умее да я поддържа дълго време жива...

1.Как се случи да работиш именно като гримьор?
-Просто хобито ми стана професия. Преди доста години бях модел и тогава започнах да експериментирам върху себе си. След това имах агенция за модели и имах възможността да пробвам натрупаните умения и върху красивите ни моделки.

2.Да си гримьор е изкуство. А какво е чувството да рисуваш върху лицата на различните хора? Въпрос на усет ли е точния грим за дадено лице или има опеделени правила?
-Обичам да рисувам ,а да рисуваш върху лицата на хората и да виждаш как те се променят и са щастливи ми дава пълно удовлетворение. В гримирането правила има, но е въпрос на усет на кой тип лице точно какъв грим подхожда.

3.Опиши се с три думи.Коя е Минка Петрова и за името си ли работиш?
- Положително настроена, откровенна, принципна. Работя за клиентите и за удоволствие.

4.Кои са най-силните ти изяви на гримьор (за кои агенции си работила и кои по-видни модели си гримирала) ?
-Работя и съм работила с агенции за модели : "ВИЗАЖ" –Пловдив,"FACE", 'MARINELLA MODELS' и "MORGAN MODELS",Продуцентска къща "ONLY ONE" с Дизайн Студио "ALEXSTAND". С Модните къщи "Галинел","Ивиа", Бутик "ШИК" и др. С тайландският дизайнер Сен Пинта. Моделите са доста. С Италианският фотограф Андреа Комедони.

5.Ако имаше възможност с какви цветове би ''гримирала'' света. А себе си и живота си?
-Да гримирам света ще зависи от сезона и от настроението ми. През пролетта искам всичко да е много цветно- светло зелено,жълто, розово, лилаво и синьо. Лятото да е във бронзов загар. Есента във земни тонове на кафяво и зелено с малко оранж. А за зимата в сребърно и черно. За себе си предпочитам златно кафявата гама с оранжево червило. Живота ми си е розов и без да го гримирам. Живея простичко, заобиколена от любов със семейството ми и приятелите ми.

6.Имало ли е недоволни от грима си клиенти?
-От гримът ми е имало само едно недоволно момиче преди доста време- 5г. Нещо не се разбрахме какво иска. А нямаше и търпение да си тръгне без да дочака крайният резултат

7.Каква е била детската ти мечта?
-Детската ми мечта не си е спомням.

8.А за какво мечтаеш сега?
-Сега си мечтая семейството ми да са здрави. Да се развивам в професионален план. Повече пътешествия с приятели. Също и моите ученички да имат големи професионални успехи.


Освен майстор-гримьор, Минка Петрова е в комисията за издаване на майсторски свидетелства към Занаятчийската Камара за град Пловдив. Организатор и жури в престижния конкурс на "Фестивала на Красотата" организиран от "Кристиян оф Рома груп", който се превежда два пъти годишно. Жури е и в конкурса за вечерен грим на "Интеркоафьор" на г-н Капанов. ''Работя с качествени Професионални и Маркови продукти.'', споделя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар